Már 3 napja...bár most szerencsére nincs annyira hideg kint, hogy megmaradjon.

Innen bentről jó nézni, de kint már nem annyira izgalmas.

A délelőttök Karácsony óta elég gyorsan elreppennek, mert 11 előtt nem nagyon kelünk fel.:-) Valahogy itt képes vagyok nagyokat aludni. Mondjuk éjfél előtt nem kerülünk ágyba.

Terveztünk kirándulást a hétvégére, de sajna a havazás, meg a rohadt hideg keresztbehúzta a számításunkat. Így vagy itthon voltunk, vagy bementünk a belvárosba shoppingolni.

Tegnap vettünk egy ilyen carbon heater nevezetű fűtőberendezést. Megy a légkondi mindig, de valahogy nem az igazi. Így a kettővel már elég jó kis meleget lehet csiholni a kis szobában.

Végre egy hosszabb időt tölthettünk el a Yodobashi Cameraban. Azaz végigtapiztam az összes létező új fényképezőgépet. Erről asszem egy külön bejegyzést is nyithatnék, de nem teszem nyugi. Itt leírok majd szépen mindent! :-)

Most jelent meg a Nikon D3X nevű überbrutál 24,5 megapixeles gépcsodája. Amit természetesen ki is próbáltam. Amikor egy új kamerát bejelentenek (ami általában japán gyártmány), itt aznap már kipróbálhatod a boltokban. Mondjuk ennek a gépnek világszintű bemutatója volt, mert olvastam, hogy nálunk is kipróbálható volt 19.-én. 1 példány azért kis hazánkba is eljut ilyenkor. Szóval kemény egy vas...de hát Nikon....:-P A vázat már potom másfél milláért hozzádvágják. Itt!

Viszont megfogdoshattam az új kiszemeltem is...az 5D Mark II-t....hááát....nem rossz ;-)... de még várunk vele. NA ez a CAMPAGNOLO MrLev! :-D

Ami nagyon tetszett az a Sony fullframes zászlóshajója az Alpha 900. Elég meggyőző felépítése illetve karakterisztikája van...de hát Sony :-P

Megnézegettük az új kis ultrakompaktokat is. Hihetetlen mit nem képesek már belezsúfolni egy ilyen kis névjegykártya méretű gépbe. De ilyen kis dolgokra nem adunk :-)

Ja és kaptam ajándékba egy vaku diffúzort, amit már régóta szerettem volna! Most úgy örülök! :-)

Yodobashiban egy egész napot simán el lehet tölteni, mert annyi minden van, és mindenből a legújabb, legszuperebb, hogy amíg ámulsz jobbra-balra csak úgy repülnek az órák. Ja és ez még kismiska a tokyoi yodobashihoz képest...az a legnagyobb. Azt hiszem oda majd még belesünk. Ja mert megyünk Tokyoba! Szerencsére! 5-6-7. A szállásunk is már elintézve. És busszal megyünk, mert így harmad annyiba fog kerülni, igaz 3x annyi időbe is fog telni. De nem para! A buszt is már neten lefoglaltuk.

A havazás így néz ki:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://japppan.blog.hu/api/trackback/id/tr32844700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrLev 2008.12.28. 09:02:52

Miután összetapperoltad az ÓCSKA Nikont, remélem lefertőtlenítetted a kezed! Én is ezt teszem miután egy szar Shitmano kerül a kezeim közé! :)

bbar145qv1 2008.12.29. 09:32:23

MrLev rábeszélésének hála:
Jókívánságaimat szeretném kifejezni a elkövetkező időszakra!
(na ennyi, megtettem...)

Csak még annyit, hogy várjuk az autóst...
Vigyázzatok TOKKIÓÓ-ban!

csók, puszi!
barabás gyuszi!

Ruuk 2008.12.29. 13:38:01

@bbar145qv1: Hello Csokkerhaverom! Boldog új évet kívánok Nektek! Asszem csak jövőre tudok majd újra jelentkezni...de még nem tuti

Ruuk 2008.12.29. 13:38:32

@MrLev: Egyértelmű!!!!Phewww!!!:-P

Mr. Fritz T 2008.12.30. 11:03:37

Szovel mégiscsak lesz buszjegy!!! :)
Hát ha jól számoltam ez legalább 4-5órás út lesz akor gyüjteheted majd az élményeket :)

Minden jót meg hapci new yeart, meg pihenjetek sokat.
süti beállítások módosítása