Ruuk 2008.12.17. 05:30

SUSHI BAR

Mivel ma itthon voltunk, így nem sok érdekes dolog történt. Felkeltünk, reggeli, majd megírtam az elmaradt blogbejegyzést, ahogy most is teszem.

Ezzel mindig elmegy 1-2 óra.

Ebédre spagettit ettünk. Nagyon finom volt. Meg azért időközönként be kell iktatni egy kis megszokott ízt is, mert nehogy az legyen, hogy hazamegyek és sovárgok a japán kaja után :-)

Délután skypoltam a családdal, meg chateltem egy-két ismerőssel. Tök jól esik, hogy sokan érdeklődnek, hogy mi is történik velem. Köszönöm mindenkinek!

Jöjjön akkor a sushi bár. 3 éve vártam már, hogy újra beüljek a Kappa Sushi nevezetű helyre es teletömjem a fejem friss, finom sushikkal.

A hely valahogy így néz ki. Leülsz egy asztalhoz, vagy egy hosszú pulthoz és lekapod a számodra éppen kivánatos tányért. Minden tányér 105 Yenbe kerül. Vannak extra dolgok is amik drágábbak, de azoknak másmilyen a tányérjuk. Ha fizetésre kerül a sor csak összeszámolják, hogy hány tányérod volt, azt írja a számlára, és az alapján fizetsz a pénztárnál. Egyszerű.

Ha nem akarsz várni, hogy mikor ér oda a futószalagon az, amit épp kívánsz, akkor használhatod az asztal fölé helyezett érintőképernyős kijelzőt és ott megrendelheted, amit akarsz. Ahhoz képest, hogy először láttuk ezt a megoldást és egy mukkot sem értettünk belőle, elég rutinosan bántunk vele.

Aztán egyszer csak megérkezik egy Shinkansen és hozza a kívánságodat.

Rengeteg féle sushit lehet itt kapni. Imádom!

Jöjjenek a képek:

A szalagon mennek körbe-körbe a tányérok. Azon a fehér csapon keresztül lehet forró vízhez jutni a finom teához. Sushizás közben muszáj inni, mert különben úgy érzed egy idő után, hogy szétdurransz. Legalább is én igen :-)

 

Ez az érintős cuccos. 3 éve ilyen még nem volt. Hiába, azért fejlődőképes ország ez...:-P

 

 

 Megjött a Shinkansen- modell a lazackaviáros sushinkkal.

 

 

Na ezek a kellékek. Balról jobbra haladva: teafilter, mögötte wasabi (az nem látszik), szójaszósz, evőpálca, gyömbér. Wasabit a szójába kell belekeverni és abba kell a sushit mártogatni. A gyömbért elméletileg minden falat után kellene enni, mert a gyömbér semlegesíti az ízeket, így minden falat sushi magában kiélvezhető...én gyömbér nélkül is megvagyok...ki nem állom! Csak üdítőben jöhet!

 

 

Mivel elég hamar száradnak az utazó sushik, ezért párásítják a levegőt, hogy egy kicsivel tudják növelni az "élettartamát".

 

 

Íme a kínálat:

 

 

 

 

Mi ilyeneket ettünk:

Lazacos, hagymás..a lazac alatt egy kis wasabi is van.

 

Nagyszemű garnélás

 

 

Lazac

 

 

Sima zöldséges.

 

 Garnélás

 

Passz

 

 

Lazac kaviáros

 

 

A személyes kedvencem: majonézes, sült garnélás (garnélatempurás)

 

 

Kalmáros

 

 

Tonhalas, izés

 

 

Sonkás?

 

 

A végén persze, egy kis desszert is kell

 

A bejegyzés trackback címe:

https://japppan.blog.hu/api/trackback/id/tr16829154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zozipapa 2008.12.18. 12:56:29

hi,

légy őszinte, ezekkel jó lehet lakni?
olyan kis adagnak tűnik. ettől függetlenül jól néz ki.

egyébként volt abban valami, ami a kis jegyzetfüzetedben volt leírva ezzel a pár héttel kapcsolatban. :-)

MrLev 2008.12.18. 20:53:52

Morning,
Fotozzál már le nekem egy elhízott japót!
Ilyen kaja mellett szerintem nem találsz ilyet!

Az autós fotóimmal mi lesz? Akarsz sok levelet kapni?

FSlyka 2008.12.18. 21:04:43

Nyammmmm, hű de megéheztem. Ilyesmiket tényleg kell majd gyártanod nekünk ha hazaértél :)

bbar145qv1 2008.12.19. 11:31:07

Rookie!

Mire hazajössz remélem lefogysz :)
És akkor nem kell majd testet edzened!

Mikor lesz az autós blog???
Akik várják:
-Lev
-Én
-gondolom Ricsó és Szoki is... :)

húzzá bele!

zoard001 2009.01.23. 09:32:30

Szia!
Tetszenek a képek, meg a beszámoló is. Örülök, hogy valaki foglalkozik a témával ezen a szinten. Én japán konyha rajongó vagyok - hobby-munka. Egyelőre csak puhatolódzom, de célom, hogy véleményeket gyüjtsek főleg európában létező japán éttermekről, sushi barokról... gyakorlatilag kibic vagyok ha úgy tetszik. Ja! jól lehet lakni ezekkel a cuccokkal :) Sőt!
Tippeket adok-veszek, vitatkozom, ajánlok, véleményt, információt cserélek a témában. Írjatok minnél többen

Üdv:

Zoard

Ruuk 2009.01.23. 18:42:22

@zoard001: Hello! Köszi a kommentet. Én meg nagy Japán fan vagyok, a kaját kicsit lassabban lehet megszokni mint az országot.:-) Nagyon sok ételt már megszerettem, de azért még vannak kivételek. Ha bármi kérdésed van amivel segíteni tudok, nyugodtan....Üdv
süti beállítások módosítása