Ruuk 2008.12.12. 13:02

Érkezés

Megérkeztem....

Lássuk az etapot!

Nem is tudom hol kezdjem!? Mondjuk talán ott, hogy Ferihegy megadta az idegeskedési mutatóm első és egyben magasra ívelő kilendülését. 6-kor már kint voltam a reptéren, mert mindenkit már előző nap felszólítottak, hogy legalább 2 órával indulás előtt legyen ott, hogy a biztonsági szolgálat szeleburdi munkamorálja ne vethessen nagyobb gátat, mint amit egyébként DE. :-)

Előző nap 7 órakor mondták, hogy ők akkor nem dolgoznak és csak 9-kor kezdték el újra. Ezen rettegtem, hogy nehogy ezt most is eljátszák. Szerencsére egy kb. 40 perces sorbaállás után átjutottam rajtuk, és akkor már csak azt vártam, hogy a gépem is időben elinduljon a csatlakozásom miatt. 5 perc késéssel indultunk,de ez nem mondható extrának. Mivel szerencsére elszámoltam magam, és nem 1 órám volt a csatlakozásomig, hanem 3 így nyugodtan bejárhattam a London Heatrow új 5-ös terminálját.

Szép tiszta, hipermodern. Íme néhány kép róla:

  

 

 

  

  

 

 

20 Fontért lehetett ezt az Audit megnyerni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez az önműködő kisvonat visz el a B illetve a C kapukhoz.

 

 

Tök üres volt minden...kicsit furcsa volt...gondolom még nem üzemel 100%-on...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ezzel a géppel mentem. Boeing 747-400. Ekkor még csak a feltöltése folyt.

 

Ezek a képek már a B kapuknál készültek. Mivel majdnem elsőnek érkeztem a járathoz, így addig volt időm nézelődni, fotózgatni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tele volt minden British Airwayses géppel...iszonyat nagy ez a reptér....

 

 

Aztán beszálltam, és jöhetett a véget nem érőnek tűnő repkedés. Szerencsére sikerült a legjobb helyet még időben lefoglalnom, így volt elég helye a lábamnak, illetve a mellettem ülő japcsi hapsi is kb 3x kelt fel a helyéről sűrű elnézéskérések közepette. Nem sokat vártam az angol kajától, de pozitívan csalódtam benne. Bár, mint az később kiderült, francia muksó volt a szakács :-) Isteni Lasagne volt ebédre, meg fügés süti, meg mangólé, meg muffin...szóval tényleg jó volt. Reggelire meg angolreggelit kértem. Bacon, virsli, tojás, joghurt, gyümölcslé. Fincsi volt. Mint minden eddigi repülésemet, ezt is egy whiskeyvel kezdtem, de most nem utánzott le a szomszéd, mint az legutóbb megtörtént. Amit én kértem inni, mindig ő is azt rendelte. Vicces volt!

Ricsóhaverom, megnéztem a Batmant a gépen. Tényleg zsír! Ja meg még vagy 5 másik filmbe is belekezdtem, de aztán egyikhez sem volt sok kedvem...

A 12 órás szenvedés után végre földet értünk. Sima landing volt. 

Ja és működik a telefonom:-) Végre egy hely, ahol van értelme annak, ha 3G-t is tudja a telefonod! Szóval abszolút elérhető vagyok...igaz akkor még mindenki alszik :-P

A csomagomat viszonylag hamar megkaptam, a bevándorlásin is hamar átjutottam, miután ujjlenyomatot és fényképet is csináltak rólam. A Nagykövet Úr már várt és kocsival elvitt az Ueno állomásig, ami kb olyan 80 kilométer volt az állomástól, de szerencsére nagy részét autópályán tehettük meg. Mondjuk ez itt nem igazán érdekes felfedezés. Végre újra láthattam a tökéletes utakat, a tiszta, belpiacos jó kis japán autókat, a rendezett táblákat, a maszkos embereket, a csámpás csajokat, a Songoku csávókat, az utcán rizst zabáló embereket.

Az Ueno állomásról már csak egy laza 350 km-es út várt egészen Sendai-ig.

Másfél óra alatt teljesítettük a távot, úgy, hogy 10 helyen álltunk meg. Igaz az ára elég durva volt a jegynek. (23k)

Ezeket a vonatból csináltam:

Ritka ilyen üres területet látni!

 

 

 

 

Ez egy másik Shinkansen, nem az amivel én mentem (ez csak valami kis gagyi):

 

 

 

Na és ez volt az én csodavonatom! Halk és villámgyors! Ennyi!

 

 

Innen már csak egy másik vonatra kellett átszállnom és haza is érkeztünk.

Rettenetesen elfáradtam. Mivel reggel 7-kor ettem, és utána csak utaztam, fáradt is voltam meg éhes is, és ez egy 8 órás jetlaggel párosult, nem tudtam, hogy egyek, igyak vagy hányjak. Vettem egy jó forró fürdőt, közben elkészült a finom vacsora is. Jó kis "hazai" gümecses rizzsel :-D

Ez adott ekkora löketet, hogy leüljek és megírjam az első bejegyzést.

A humortalansága, a dokumentarista stílusa, a néhol fellelhető helyesírási hibák kizárólag a határtalan fáradtságomnak tudható be!

De igérem belehúzok!

A bejegyzés trackback címe:

https://japppan.blog.hu/api/trackback/id/tr28818897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zozipapa 2008.12.12. 13:36:59

hello Bob!

örülök hogy épségben megérkeztél. otthon már kikészítettem mindenkit, hogy "vajon mi lehet Ruuk gépével?" meg ilyesmi.

de most már nincs más csak relax. érezd magad nagyon jól és kűdd az élménybeszámolót. mi nem biztos hogy akarunk boldogítani. bár egy két ECO-hoz kellenél. :-)

üdv.

-z-

Ricso 2008.12.12. 13:42:25

Szeva,

Örülünk, hogy késés nélkül átjutottál Ferihegy-"hágó" kapuin és rendben megérkeztél Japánba.
Én mondtam, hogy ez a Batman, már nem a régi bőregérke.
A vonatocska meg elég hard.
Take care RUUK.

FSlyka 2008.12.12. 14:01:16

Greetings! :)

Jó volt olvasni a soraidat, bár visszautalva a post végére, valóban hiányoztak belőle a szokásos fapoénok :D
Vigyázz magadra és írj gyakran és sokat!
Sz.

ui: És gyúrni fogsz kint? :D

bbar145qv1 2008.12.12. 14:11:50

Hi Rookie!

Nem találom a neten ezt a sok képet amit letöltöttél, utána meg ide feltöltöttél :D

Egyedül mentél? Csak mert 1/1-ben írsz...

SAnette 2008.12.14. 15:23:12

Jupííííí!!!

Vazi kijutott!!!! :-D
Hát, én is csak annyit fűznék hozzá, hogy hajrá odakint, vigyázz magadra, óvakodj a törpétől, ne igyál mosatlant, meg a szokásos ehhez hansonlók... ;-D

De komolyra...veled vagyunk, ha csak innen a soraid olvasva is...

Klassz volt az a nagy hosszú járgány...hát igen, a TZSV ehhez képest kutya-füle... :-D
Persze egy vidéki lánynak az is élmény volt... ;o)

De hajrá és várjuk a következő képeket... (Azt az Audit nem tudnád vhogy hazahozni? :-P)

Üdv,
Sanette

Ruuk 2008.12.15. 02:54:15

Koszonom szepen a sok kommentet. Jol esik hogy irtok. Remelem kapok meg ;-)

- a gep rendesen landolt
- az Audit postaztam
- nem fogok gyurni
- ovakodom a torpektol (itt mindenki az)
- egyedul jottem
- sajat fotokat hasznalok
- mi az az ECO? :-D

Zozipapa kepzeld a BOB-os poent itt nem ertik. Benak!

...egy Olgi 2008.12.15. 12:35:48

Szia Zoli,

fúúú, ez szuper!

Köszi-köszi a repülőket :)

Bocs, íly megkésve, de csak most kaptam meg a linket.

...egy Olgi 2008.12.16. 15:51:33

..de hát engem érdekel !!!

csak eddig nem volt időm :(
süti beállítások módosítása